Pirms diviem gadiem pavilkos līdzi Zviedrijas auto izsolē un ar 13 000 Eur likmi kļuvu par laimīgo Chevrolet Blazer K5 īpašnieku. Ar prāmi atvizināju uz Latviju un tad pamazām sāku šo rūcošo brīnumu uzprišināt. Šo divu gadu laikā kopā ar labiem meistariem auto sapulējām, palabojām elektrību, uztaisījām kārbas remontu pie RECRO (joprojām spēkā 100K km garantija), ielikām jaunu priekšējo vējstiklu (restaurējām vējstikla sēžas vietas, pārmetinājām, nokrāsojām), uzlikām stainless izplūdes galus, no ASV atvilkām restaurētu augstspiediena degvielas sūkni (vecais arī nāk līdzi). Akumulators, protams, arī jauns. Nesen mainīta dzinēja eļļa un filtri. Iepriekšējais saimnieks bija veicis dzinēja kapitālo remontu. Dabūjām mazliet iesvīst, lai vairs nebūtu jāpērk vinjete - Latvijā tagad šis auto ir reģistrēts kā pasažieru. Šobrīd - auto rūc kā nezvērs, ja tev ir kaimiņi ar saasinātu dzirdi, tad labāk šo auto nepērc - dzirdēt var pa gabalu. Kā jau 85. gada auto - kaut kas ik pa brīdim patek, kaut kur kāds rūsas pleķītis spraucas ārā, bet tā sēdies un brauc. Pēdējā CSDD skatē viss pa nullēm un ziemas laikā auto tika turēts apsildāmā ofisa telpā kā reklāmas objekts. Mēs ar šo auto savu galveno uzdevumu paveicām - reklāmas mūsu uzņēmumam (valodu skola) safilmējām, pa vasarām pabraukājāmies, tagad nododam tālāk, lai tas turpinātu priecēt kādu citu ASV auto diesel-head entuziastu.
P. S. Maiņa neinteresē. Reklāmas uzlīmes no līmplēves - noņemamas easy.
Marka
|
Chevrolet Blazer
|
Izlaiduma gads:
|
1985
|
Motors:
|
6.2 dīzelis
|
Ātrumkārba:
|
Automāts
|
Nobraukums, km:
|
77 400
|
Krāsa:
|
Balta
|
Virsbūves tips:
|
Apvidus
|
Vietu skaits:
|
5
|
Tehniskā apskate:
|
11.2025
|
VIN kods:
|
Parādīt vin kodu
|
Valsts numura zīme:
|
Parādīt valsts numura zīmi
|
|
Stūres hidropastiprinātājs, Kondicionieris